Συχνές ερωτήσεις – Απαντήσεις (FAQs)
σχετικά για το κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από το OneThing.gr


Έχει το κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από εσάς έχει το σήμα CE;

Ναι, τα κινητά τηλέφωνα που πωλούνται στον ιστότοπό μας φέρουν σήμανση CE.

Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω δύο κάρτες Sim καθώς και μια κάρτα microSD για επιπλέον χώρο αποθήκευσης. Μπορεί να λειτουργήσει αυτό στο νέο μου κινητό τηλέφωνο;

Είναι πολύ ενοχλητικό όταν η μνήμη της συσκευής σας είναι πλήρης. Ευτυχώς, μπορείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα με τη συσκευή σας τοποθετώντας μια κάρτα microSD. Η συσκευή σας προσφέρει χώρο για δύο κάρτες SIM ταυτόχρονα, καθώς και μια επιπλέον κάρτα microSD.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να φτάσετε και στις δύο κάρτες SIM και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη μνήμη του κινητού σας. Εάν δεν ξέρετε πού να τοποθετήσετε την κάρτα microSD, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο του κινητού σας τηλεφώνου. Εκεί μπορείτε συνήθως να διαβάσετε πώς λειτουργεί.

Πώς λειτουργεί η διπλή SIM στο Κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από εσάς;

Με ένα τηλέφωνο διπλής SIM, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παράλληλα δύο κάρτες SIM με διαφορετικούς αριθμούς τηλεφώνου. Ανάλογα με το μοντέλο, μπορείτε να φτάσετε και στις δύο κάρτες SIM ταυτόχρονα, ή μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτών SIM. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν έχετε μια επιχείρηση και έναν ιδιωτικό αριθμό, ή έναν ολλανδικό και έναν ξένο αριθμό. Διαφέρει από κινητό τηλέφωνο σε κινητό, εάν μπορείτε να ορίσετε έναν ξεχωριστό ήχο κλήσης για τον αντίστοιχο αριθμό τηλεφώνου.

Η εναλλαγή μεταξύ καρτών SIM και επαφών είναι πολύ εύκολη, επομένως καλείτε πάντα από τον σωστό αριθμό. Οι επαφές ταξινομούνται συχνά με κάρτα SIM. Έτσι, καλείτε πάντα τις επαφές της επιχείρησής σας με τον αριθμό της επιχείρησής σας και τις προσωπικές σας επαφές με τον ιδιωτικό σας αριθμό. Με ένα κινητό τηλέφωνο διπλής SIM, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μία κάρτα SIM.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον Λογαριασμό μου Google στο Κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από εσάς;

Εάν θέλετε να επιστρέψετε μια συσκευή Android ή να την στείλετε για επισκευή, θα πρέπει να καταργήσετε τον λογαριασμό σας Google από τη συσκευή σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να διαγράψετε τον Λογαριασμό σας Google:

1. Μεταβείτε στις ρυθμίσεις σας.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή Λογαριασμοί και δείτε εάν εμφανίζονται Λογαριασμοί Google.
3. Κάντε κλικ στον Λογαριασμό Google και επιλέξτε Διαγραφή. Ο ίδιος ο λογαριασμός σας Google δεν θα διαγραφεί, θα αποσυνδεθεί μόνο από τη συσκευή σας.

Ενώ βρίσκομαι στο τηλέφωνο βλέπω ένα αναβοσβήνει pixel στην οθόνη του κινητού, τι είναι αυτό;

Σε ορισμένα τηλέφωνα, η μπροστινή κάμερα και ο αισθητήρας προσέγγισης ενσωματώνονται στην οθόνη. Ο αισθητήρας εγγύτητας αναβοσβήνει μόλις φέρετε το κινητό σας τηλέφωνο πιο κοντά στο αυτί σας. Στη συνέχεια φαίνεται ότι έχετε ένα νεκρό εικονοστοιχείο στην οθόνη.

Το λευκό εικονοστοιχείο που αναβοσβήνει δεν είναι νεκρό εικονοστοιχείο, είναι ο αισθητήρας εγγύτητας που κάνει τη δουλειά του να απενεργοποιεί την οθόνη κατά τη διάρκεια της κλήσης για να αποφύγει τυχαίες επιπλέον εντολές.

Η συσκευή μου έχει ζημιά στο νερό, καλύπτεται από την εγγύηση;

Η ζημιά στο νερό σε ηλεκτρονικές συσκευές συνήθως δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Αυτό συμβαίνει επειδή η ζημιά στο νερό είναι μία από τις ζημίες του χρήστη. Ο κατασκευαστής δεν μπορεί να το εγγυηθεί, καθώς δεν επηρεάζει τη χρήση της συσκευής.

Πολλές συσκευές, όπως Smartphones, Smartwatches και Fitness trackers, διαθέτουν πιστοποιητικό αντοχής στο νερό που συνοδεύεται από κωδικό όπως. Β. IP68 ή 5ATM. Ωστόσο, η ζημιά στο νερό σε αυτές τις πιστοποιημένες αδιάβροχες συσκευές δεν καλύπτεται επίσης από την εγγύηση. Αυτό συμβαίνει επειδή η αδιάβροχη στεγανοποίηση στη συσκευή σας μπορεί να φθαρεί με κανονική χρήση. Επομένως, προσπαθήστε πάντα να αποφύγετε να βραχεί η συσκευή σας, ακόμα και αν είναι αδιάβροχη.

Έχει περάσει νερό μέσα στο τηλέφωνό μου;

Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

  1. Μη μετακινείτε και μην τραντάζετε το τηλέφωνο, για να μην εισέλθει το υγρό στα εσωτερικά μέρη του τηλεφώνου.
  2. Μην επιχειρήσετε να στεγνώσετε το τηλέφωνό σας χρησιμοποιώντας πιστολάκι μαλλιών, φούρνο ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή που παράγει θερμότητα. Διαφορετικά, το υγρό μπορεί να εισέλθει ακόμα περισσότερο στο τηλέφωνο ή μπορεί να καταστραφούν τα συστατικά του τηλεφώνου από τη θερμότητα.
  3. Μην επιχειρήσετε να θέσετε σε λειτουργία το τηλέφωνό σας. Αλλιώς, υπάρχει κίνδυνος να πάθουν ζημιά τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα που υπάρχουν μέσα στο τηλέφωνό σας.

Αν έχει περάσει καθαρό νερό στο εσωτερικό του τηλεφώνου

  1. Αφήστε το τηλέφωνο σε ένα καλά εξαεριζόμενο περιβάλλον χωρίς υγρασία και στεγνώστε την επιφάνεια με ένα χαρτομάντιλο.
  2. Βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνό σας είναι απενεργοποιημένο.
  3. Αφαιρέστε τυχόν κάρτες SIM και κάρτες μνήμης.
  4. Αποταθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εκάστοτε αντιπροσωπείας για βοήθεια, έχοντας μαζί σας το τηλέφωνό σας και την απόδειξη αγοράς του.

Αν έχει περάσει κάποιο ειδικό υγρό στο εσωτερικό του τηλεφώνου

  • Στα ειδικά υγρά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: Κόλλα UV για μεμβράνη σκληρυμένου γυαλιού, αλκοόλ, χημικά αντιδραστήρια (διαβρωτικά υγρά, όπως οξέα και ένυδρες ενώσεις) και έλαια (π.χ. λάδι μαγειρέματος, καύσιμα και λιπαντικά). Τα ειδικά υγρά μπορούν να διαβρώσουν σημαντικά τα συστατικά μέρη του τηλεφώνου, προκαλώντας λειτουργικά προβλήματα, όπως αδυναμία εκκίνησης, εμφάνιση μαύρης οθόνης και αστοχία ελέγχου της αφής.

Σε αυτήν την περίπτωση:

  1. Αφήστε το τηλέφωνο σε ένα καλά εξαεριζόμενο περιβάλλον χωρίς υγρασία και στεγνώστε την επιφάνεια με ένα χαρτομάντιλο.
  2. Βεβαιωθείτε ότι το τηλέφωνό σας είναι απενεργοποιημένο.
  3. Αφαιρέστε τυχόν κάρτες SIM και κάρτες μνήμης.
  4. Αποταθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για βοήθεια, έχοντας μαζί σας το τηλέφωνό σας και την απόδειξη αγοράς του.

Κρατήστε το τηλέφωνό σας όσο το δυνατόν πιο μακριά από το νερό

Το τηλέφωνό σας έχει επιθεωρηθεί, ώστε να διασφαλιστεί ότι η απόδοση αντοχής στο νερό (δεν είναι αδιάβροχο) ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προτύπου IEC 60529 πριν από την αποστολή. Ωστόσο, η αντοχή στο νερό και στη σκόνη δεν είναι μόνιμες συνθήκες και η αντοχή της συσκευής ενδέχεται να μειωθεί λόγω της φυσιολογικής φθοράς της.

Δεν πρέπει να τοποθετείτε σκοπίμως το τηλέφωνό σας μέσα στο νερό, π.χ. όταν κολυμπάτε ή όταν κάνετε ντους.

Αν το τηλέφωνό μου έχει πάθει ζημιά από υγρά, πρέπει να το πάω για επιδιόρθωση σε κάποιο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών;

Αν το τηλέφωνό σας απλώς ήρθε σε επαφή με μικρή ποσότητα καθαρού νερού, αφήστε το να στεγνώσει σε ένα καλά εξαεριζόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, αν έχει περάσει νερό βαθιά μέσα στο τηλέφωνό σας, αυτή η μέθοδος στεγνώματος δεν θα φέρει αποτελέσματα και υπάρχει κίνδυνος να προκληθεί ζημιά στα εσωτερικά εξαρτήματα μετά την ενεργοποίηση του τηλεφώνου σας. Για να μειωθεί κάθε πιθανός κίνδυνος, συνιστούμε να αποταθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών έχοντας μαζί σας το τηλέφωνο σας και την απόδειξη αγοράς του και να ζητήσετε τον πλήρη έλεγχο της συσκευής σας.

Αν έχει περάσει στο τηλέφωνο ένα μείγμα υγρών, όπως θαλασσινό νερό και σούπα (ακόμα και ξερή, μπορεί να αποκτήσει και πάλι τις διαβρωτικές ιδιότητές της όταν υγρανθεί), ή μια μεγάλη ποσότητα υγρού, αποταθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για βοήθεια, έχοντας μαζί σας το τηλέφωνό σας και την απόδειξη αγοράς του το συντομότερο δυνατό.

Πώς θα γίνει η επιδιόρθωση του τηλεφώνου μου και πόσο θα κοστίσει;

Η ζημιά από υγρά δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

Το κόστος της επιδιόρθωσης εξαρτάται από τη σοβαρότητα της ζημιάς που έχει προκληθεί στο τηλέφωνό σας. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις χρεώσεις, επικοινωνήστε με ένα εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Χρειάζομαι μια κάρτα SIM διαφορετικού μεγέθους από αυτήν που έχω αυτήν τη στιγμή. Τι μπορώ να κάνω;

Σήμερα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη καρτών SIM σε κυκλοφορία: κανονικές, micro και nano. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μικρή για το κινητό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν προσαρμογέα SIM. Με αυτόν τον τρόπο, η κάρτα SIM θα χωρέσει ξανά στο smartphone σας. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μεγάλη, μπορείτε να την κόψετε σε μέγεθος με έναν κόπτη κάρτας SIM.

Πώς μπορώ να λάβω ενημερώσεις λογισμικού;

Η Google δημοσιεύει τακτικά ενημερώσεις για το λογισμικό Android. Το εάν το κινητό σας τηλέφωνο λαμβάνει ενημέρωση εξαρτάται από τον τύπο του κινητού τηλεφώνου. Δεν είναι κατάλληλη κάθε συσκευή για όλες τις ενημερώσεις. Οι κατασκευαστές θα ανακοινώσουν ακριβώς ποιες συσκευές είναι συμβατές με τη νέα ενημέρωση. Διαφέρει από χώρα σε χώρα και από συσκευή σε συσκευή όταν θα είναι διαθέσιμη μια ενημέρωση.

Εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση Android για το τηλέφωνό σας, συνήθως λαμβάνετε μια ειδοποίηση, μετά την οποία μπορείτε να εγκαταστήσετε την ενημέρωση. Θα λάβετε την ενημέρωση Over-The-Air (OTA). Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να συνδέσετε το τηλέφωνό σας στον υπολογιστή σας! Η εγκατάσταση μιας ενημέρωσης λογισμικού μπορεί να καταναλώνει πολλά δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, επομένως συνιστάται η εγκατάσταση της ενημέρωσης μέσω σύνδεσης WiFi. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε για ενημερώσεις με μη αυτόματο τρόπο στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας.

Η κάρτα SIM στο τηλέφωνο δεν λειτουργεί, αλλά λειτουργεί σε άλλη συσκευή. Τι μπορώ να κάνω;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το κινητό Διαδίκτυο λειτουργεί αμέσως όταν τοποθετείτε την κάρτα SIM στο smartphone σας. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, ίσως χρειαστεί να ρυθμίσετε ένα APN χειροκίνητα (επικοινωνήστε με τον φορέα κινητής τηλεφωνίας σας). Μπορείτε να το βρείτε στις ρυθμίσεις κάτω από τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.

Περιεχόμενο μη διαθέσιμο.
Παρακαλούμε επιτρέψτε τα cookies πατώντας Αποδοχή στο πλαίσιο

Το Κινητό τηλέφωνο αναφέρει ότι η μνήμη είναι πλήρης. Πώς μπορώ να το αποτρέψω;

Η σύντομη απάντηση: διαγραφή εφαρμογών, φωτογραφιών και βίντεο από το τηλέφωνό σας.

Η μακρά απάντηση: ένα κινητό τηλέφωνο έχει δύο διαφορετικούς τύπους μνήμης: μνήμη Rom και μνήμη (επίσης γνωστή ως RAM). Η συνηθισμένη μνήμη αποθηκεύει αρχεία όπως φωτογραφίες και εφαρμογές. Η κύρια μνήμη αποθηκεύει προσωρινά ενεργές διαδικασίες. Η κύρια μνήμη σάς επιτρέπει να εκτελείτε εφαρμογές, για παράδειγμα.

Εάν λάβετε το μήνυμα ότι η μνήμη σας είναι πλήρης, στην πραγματικότητα είναι πάντα η κανονική μνήμη δεδομένων. Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν πάρα πολλά αρχεία στο τηλέφωνό σας. Παραδείγματα μεγάλων αρχείων περιλαμβάνουν φωτογραφίες, βίντεο και εφαρμογές. Όταν ο αποθηκευτικός σας χώρος είναι πλήρης, θα πρέπει να διαγράψετε αρχεία από το τηλέφωνό σας. Μπορείτε επίσης να μεταφέρετε αρχεία όπως φωτογραφίες και βίντεο σε έναν υπολογιστή και στη συνέχεια να τα διαγράψετε από το τηλέφωνό σας, ώστε να μην τα χάσετε. Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε μια κάρτα SD στο smartphone σας εάν υπάρχει υποδοχή κάρτας SD στη συσκευή σας. Αυτό σας επιτρέπει να μετακινήσετε αρχεία από τον αποθηκευτικό σας χώρο στην κάρτα SD σας για να ελευθερώσετε επιπλέον χώρο στο τηλέφωνό σας.

Εάν η μνήμη σας γεμίζει γρήγορα κάθε φορά, ίσως θελήσετε να ελέγξετε τις ρυθμίσεις της κάμερας. Όταν το HDR είναι ενεργοποιημένο, αυτό σημαίνει ότι θα αποθηκευτούν δύο αντίγραφα κάθε φωτογραφίας. Αυτό θα κάνει τη μνήμη του τηλεφώνου σας να γεμίζει πολύ πιο γρήγορα. Εάν τα απενεργοποιήσετε, θα εξοικονομήσετε πολύ χώρο! Μπορείτε επίσης να μειώσετε την ποιότητα των φωτογραφιών και των βίντεό σας, ώστε να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αποθήκευσης.

Το Κινητό τηλέφωνο δεν μπορεί να συνδεθεί με το κινητό Internet (4G, 5G), τι μπορώ να κάνω γι 'αυτό;

Εάν το τηλέφωνό σας δεν θα συνδεθεί σε δίκτυο 3G ή 4G, ενδέχεται να υπάρχουν διάφοροι λόγοι.

Επιλογή 1: Μόνο το Simslot 1 είναι κατάλληλο για συνδέσεις 3G / 4G. Ίσως μόνο μία από τις δύο υποδοχές SIM να είναι κατάλληλη για συνδέσεις 3G ή 4G. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημα εισάγοντας την κάρτα SIM που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για 3G internet στην υποδοχή SIM 1. Στη συνέχεια, μπορείτε να ελέγξετε αν οι ρυθμίσεις APN είναι σωστές. Αυτές οι ρυθμίσεις διαφέρουν ανάλογα με τον πάροχο και μπορούν να προσαρμοστούν μέσω του μενού ρυθμίσεων.

Επιλογή 2: Η σύνδεση χάνεται! Εάν χάσετε τη σύνδεσή σας, μπορείτε συχνά να το διορθώσετε απενεργοποιώντας την αυτόματη αναζήτηση δικτύου. Στη συνέχεια, μπορείτε να ρυθμίσετε το επιθυμητό δίκτυο χειροκίνητα μεταβαίνοντας στο “Δεδομένα κινητής τηλεφωνίας” στο μενού ρυθμίσεων και κοιτάζοντας τους χειριστές δικτύου.

Είναι το Κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από εσάς μια συσκευή χωρίς Simlock;

Σήμερα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη καρτών SIM σε κυκλοφορία: κανονικές, micro και nano. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μικρή για το κινητό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν προσαρμογέα SIM. Με αυτόν τον τρόπο, η κάρτα SIM θα χωρέσει ξανά στο smartphone σας. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μεγάλη, μπορείτε να την κόψετε σε μέγεθος με έναν κόπτη κάρτας SIM.

Η μνήμη του κινητού μου είναι πλήρης. Μπορώ να το επεκτείνω με κάρτα SD;

Η εσωτερική μνήμη του τηλεφώνου σας είναι περιορισμένη. Όταν αυτή η μνήμη είναι πλήρης, όχι μόνο δεν θα μπορείτε να τραβήξετε νέες φωτογραφίες ή να κατεβάσετε εφαρμογές, αλλά και η συσκευή σας θα επιβραδυνθεί.

Μπορείτε να εισαγάγετε μια κάρτα micro SD στην υποδοχή κάρτας μνήμης του κινητού σας τηλεφώνου για να επεκτείνετε τη μνήμη με συγκεκριμένο αριθμό gigabyte. Η μέγιστη εξωτερική χωρητικότητα αποθήκευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι διαφορετική για κάθε συσκευή.

Πώς μπορώ να αποτρέψω ιούς στο Κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από εσάς μου;

Η εγκατάσταση μιας εφαρμογής μπορεί να φέρει ιούς μαζί της. Για παράδειγμα, σκεφτείτε εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί για να εξαπατούν τους χρήστες του ή να κλέβουν δεδομένα. Για να αποφύγετε τη λήψη ιών, πρέπει να λάβετε τις ακόλουθες προφυλάξεις. Αρχικά, ρίξτε μια κριτική ματιά στον τίτλο της εφαρμογής και τον αριθμό των λήψεων. Όταν μια εφαρμογή έχει χιλιάδες λήψεις και καλά σχόλια, είναι πιο αξιόπιστη και διατρέχετε λιγότερο κίνδυνο. Επιπλέον, θα πρέπει να κάνετε λήψη εφαρμογών μόνο από το επίσημο Play Store. Τέλος, μπορείτε να προστατεύσετε το smartphone σας από ιούς με το πακέτο λογισμικού Avira Antivirus Security PRO.

Το κινητό μου τηλέφωνο είναι αργό, πώς μπορώ να το διορθώσω;

Εάν το τηλέφωνό σας χρησιμοποιείται για λίγο, μπορεί να επιβραδυνθεί. Αυτό μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες. Η εκτέλεση πάρα πολλών εφαρμογών μπορεί να εξαντλήσει τη μνήμη της συσκευής σας. Είναι επίσης πιθανό η μνήμη να είναι σχεδόν πλήρης, επειδή υπάρχουν πολλά αρχεία ή εφαρμογές στο τηλέφωνό σας. Διαγράψτε μερικά αρχεία για να ελευθερώσετε χώρο και να κάνετε το τηλέφωνό σας πιο γρήγορο. Σας προτείνουμε επίσης να απενεργοποιείτε και να ενεργοποιείτε ξανά το κινητό σας τηλέφωνο σε εβδομαδιαία βάση. Αυτό θα απενεργοποιήσει τις εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο.

Διαβάστε εδώ περισσότερα σχετικά με το πώς θα αποφύγετε το αργό λογισμικό στο τηλέφωνό σας.

Πώς μπορώ να βελτιώσω τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας;

Εάν μια συσκευή χρησιμοποιείται εντατικά, η μπαταρία εξαντλείται γρήγορα. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Κλείστε τακτικά τις ενεργές εφαρμογές και επανεκκινήστε τακτικά το τηλέφωνό σας. Αυτό θα κλείσει εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο και θα μειώσει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας! Επίσης, δώστε προσοχή σε ρυθμίσεις όπως GPS, NFC, Bluetooth ή / και αυτόματο συγχρονισμό. Απενεργοποιήστε αυτές τις ρυθμίσεις όταν δεν τις χρησιμοποιείτε. Η οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου είναι συχνά ο μεγαλύτερος καταναλωτής ενέργειας. Μειώνοντας τη φωτεινότητα από προεπιλογή, μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια γρήγορα και εύκολα!

Είναι πραγματικά ελαττωματική η συσκευή μου;

Μερικές φορές η συσκευή σας δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να το λύσετε μόνοι σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να στείλετε τη συσκευή σας για επισκευή και ότι εξοικονομείτε χρόνο! Παρακάτω είναι μια λίστα με κοινά προβλήματα και τις λύσεις τους. 

Συνηθισμένα προβλήματα

Η συσκευή μου δεν ενεργοποιείται (πια): Ανεξάρτητα από το αν το κινητό σας τηλέφωνο είναι καινούργιο ή το έχετε για λίγο, μπορεί να συμβεί ότι ξαφνικά δεν λειτουργεί πλέον. Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό. Γι ‘αυτό δοκιμάστε πρώτα τις ακόλουθες επιλογές προτού τις στείλετε για επισκευή.

  • Αφαιρούμενη μπαταρία: Έχετε μια νέα συσκευή, αλλά δεν μπορείτε να την ενεργοποιήσετε; Εάν η συσκευή σας διαθέτει αφαιρούμενη μπαταρία, είναι πιθανό να υπάρχει ακόμη προστατευτικό φιλμ μεταξύ των σημείων επαφής της μπαταρίας και της συσκευής. Σε αυτήν την περίπτωση, αφαιρέστε το πίσω μέρος του τηλεφώνου και αφαιρέστε την μπαταρία. Αφαιρέστε το φύλλο και τοποθετήστε ξανά την μπαταρία. Στη συνέχεια, ενεργοποιήστε το τηλέφωνο.
  • Νεκρή μπαταρία: Μπορεί να είναι προφανές, αλλά η μπαταρία του τηλεφώνου σας μπορεί να έχει πεθάνει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να κάνει το τηλέφωνο να πάρει περισσότερο χρόνο για να ξεκινήσει η φόρτιση. Συνδέστε το τηλέφωνό σας στο φορτιστή για τουλάχιστον μία ώρα και βεβαιωθείτε ότι είναι ενεργοποιημένο.
  • Σπασμένος φορτιστής: Εάν το τηλέφωνό σας δεν φορτίζει, ενδέχεται να οφείλεται στο φορτιστή. Δοκιμάστε το φορτιστή με διαφορετικό τηλέφωνο και προσπαθήστε να φορτίσετε το τηλέφωνό σας με διαφορετικό φορτιστή. Μην ξεχάσετε να αντικαταστήσετε και το βύσμα και το καλώδιο, γιατί μπορεί επίσης να οφείλεται σε ένα από αυτά τα δύο πράγματα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μάθετε εάν το τηλέφωνο ή ο φορτιστής σας είναι το πρόβλημα.
  • Σκόνη στην υποδοχή φόρτισης: Εάν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενδέχεται να έχει συσσωρευτεί σκόνη στην υποδοχή φόρτισης. Αυτό μπορεί να σταματήσει τη φόρτιση του τηλεφώνου σας. Μπορείτε να προσπαθήσετε να αφαιρέσετε μόνοι σας τη σκόνη, είτε με μια ειδική πιπέτα που φυσά αέρα στην πρίζα φόρτισης, είτε φυσώντας την πρίζα φόρτισης μόνοι σας. Εάν αυτό δεν λειτουργεί, μπορείτε να σταματήσετε από ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας κοντά σας. Συνήθως μπορείτε απλά να αφαιρέσετε τη σκόνη.

Η μπαταρία του κινητού μου εξαντλείται γρήγορα!

Εάν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας για λίγο, η μπαταρία μπορεί να εξαντληθεί γρηγορότερα από ό, τι στην αρχή. Ακόμα κι αν έχετε μόλις αποσυσκευάσει το κινητό σας, η μπαταρία του κινητού σας μπορεί να εξαντληθεί γρηγορότερα από ό, τι περιμένατε. Η μικρή διάρκεια ζωής της μπαταρίας μπορεί να έχει πολλούς λόγους. Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

  • Ενημέρωση του λογισμικού σας: Με κάθε ενημέρωση λογισμικού, ο κατασκευαστής προσπαθεί να διανείμει σωστά τη χωρητικότητα της μπαταρίας που χρησιμοποιείται από το τηλέφωνό σας. Επομένως, εάν κάνετε ενημέρωση λογισμικού, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η διάρκεια ζωής της μπαταρίας σας να ξαφνικά είναι πολύ μεγαλύτερη. (Android , iOS).
  • Επανεκκινήστε τακτικά το τηλέφωνό σας: απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε τη συσκευή σας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Αυτό αποτρέπει την άχρηστη χρήση της μπαταρίας και τις μικρές σφάλματα μνήμης που επηρεζουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
  • Απενεργοποιήστε τις περιττές λειτουργίες και εφαρμογές: Το Bluetooth, το WLAN και το GPS είναι λειτουργίες στο κινητό σας τηλέφωνο που δεν χρειάζεστε όλη την ημέρα, αλλά καταναλώνουν τις μπαταρίες σας. Επομένως, απενεργοποιήστε τα πάντα όταν δεν τα χρησιμοποιείτε πλέον. Ρίξτε επίσης μια ματιά στις ρυθμίσεις της μπαταρίας στο κινητό σας τηλέφωνο. Εκεί μπορείτε να δείτε ακριβώς πόση μπαταρία χρησιμοποιεί το κινητό σας τηλέφωνο ανά εφαρμογή.

Το κινητό μου είναι αργό!

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το τηλέφωνό σας αντιδρά πιο αργά μετά από λίγο από ό, τι όταν το αγοράσατε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε το τηλέφωνό σας λίγο πιο γρήγορο ξανά:

  • Ενημέρωση του λογισμικού σας: Με κάθε ενημέρωση λογισμικού, ο κατασκευαστής προσπαθεί να κάνει το λογισμικό να λειτουργεί καλύτερα με το κινητό σας τηλέφωνο. Επομένως, εάν εκτελέσετε μια ενημέρωση λογισμικού, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το τηλέφωνό σας να είναι ξαφνικά πιο γρήγορο από ό, τι πριν από την ενημέρωση. (Android , iOS)
  • Επαναφορά κινητού τηλεφώνου: Με την επαναφορά του κινητού σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, όλα επαναφέρονται, οπότε το smartphone σας θα πρέπει να λειτουργεί ξανά όπως πριν. Όλα τα μικρά λάθη θα διαγραφούν. Προσοχή, αυτό θα διαγράψει επίσης όλα τα δεδομένα και τις ρυθμίσεις σας. Θέλετε να το διατηρήσετε; Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα αντίγραφο ασφαλείας όλων των δεδομένων που θέλετε να διατηρήσετε εκ των προτέρων. ( Android , iOS )
  • Αδειάστε το κινητό σας τηλέφωνο: Τόσο ο αποθηκευτικός χώρος όσο και η μνήμη cache μπορούν να διασφαλίσουν ότι το κινητό σας είναι γεμάτο και επομένως επιβραδύνεται. Επομένως, αδειάστε τακτικά την προσωρινή μνήμη και ενημερώστε τα αρχεία σας για να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα.

Η συσκευή μου δεν έχει οριστεί στα Ελληνικά!

Η συσκευή σας ενδέχεται να εμφανίζει άλλη γλώσσα εκτός της Ελληνικής όταν την ενεργοποιείτε για πρώτη φορά. Με τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα, μπορείτε να αλλάξετε τη γλώσσα ακριβώς στην αρχή. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, μπορείτε συχνά να το λύσετε εισάγοντας την κάρτα SIM. Απενεργοποιήστε τη συσκευή, τοποθετήστε τη Ελληνική κάρτα SIM και ενεργοποιήστε ξανά τη συσκευή. Συχνά εμφανίζεται ένα μήνυμα με την επιλογή να ρυθμίσετε τη συσκευή στα Ελληνικά.

Το κινητό μου έχει κλείδωμα SIM!

Το OneThing.gr προσφέρει μόνο συσκευές χωρίς κλείδωμα SIM. Εάν έχετε παραγγείλει τη συσκευή σας μέσω του OneThing.gr, είναι συνεπώς πάντα χωρίς κλείδωμα SIM. Ίσως κάτι άλλο είναι λάθος με την κάρτα SIM σας. Για μια λύση, ανατρέξτε στην ακόλουθη ερώτηση, “Η συσκευή μου δεν αναγνωρίζει την κάρτα SIM μου“.

Χρησιμοποιείτε μη ευρωπαϊκή κάρτα SIM; Ορισμένες συσκευές είναι εξοπλισμένες με κλείδωμα περιοχής, έτσι ώστε ένα τηλέφωνο κατασκευασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά, για παράδειγμα, να μην μπορεί να πωληθεί στην Αμερική. Στο Gomibo πουλάμε μόνο ευρωπαϊκά κινητά τηλέφωνα. Εάν χρησιμοποιείτε μη ευρωπαϊκή κάρτα SIM, το Region Lock ενδέχεται να το εμποδίσει να λειτουργήσει.

Το Region Lock δεν ισχύει για πολλές συσκευές εάν καλείτε για 5 λεπτά (συνεχώς) με ευρωπαϊκή κάρτα SIM. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να προσπαθήσετε να απενεργοποιήσετε το Region Lock χρησιμοποιώντας τη Ελληνική / ευρωπαϊκή κάρτα SIM ενός φίλου, ενός φίλου ή ενός μέλους της οικογένειας και καλώντας κάποιον στο κινητό σας τηλέφωνο. Προσέξτε : Το Κλείδωμα περιοχής δεν μπορεί πάντα να απενεργοποιηθεί. Συνεπώς, συνιστούμε πάντα τη χρήση ευρωπαϊκής κάρτας SIM.

Η συσκευή μου δεν αναγνωρίζει την κάρτα SIM!
Εάν το τηλέφωνό σας δεν σας ζητήσει κωδικό PIN μετά την εισαγωγή της κάρτας SIM, είναι πιθανό ότι η κάρτα SIM δεν θα διαβαστεί.

  • Χρησιμοποιείτε μια προσαρμοσμένη κάρτα SIM; Ορισμένες συσκευές είναι πολύ ευαίσθητες στο σχήμα της κάρτας SIM και δεν θα λειτουργούν καλά εάν η κάρτα είναι κομμένη λίγο στραβά. Δείτε εάν λειτουργεί μια πραγματική κάρτα micro ή nano SIM. Για να είστε στην ασφαλή πλευρά, δοκιμάστε την προσαρμοσμένη κάρτα SIM σε άλλη συσκευή. Έτσι μπορείτε να μάθετε εάν το πρόβλημα είναι με το κινητό σας τηλέφωνο ή με την κάρτα SIM.

Η συσκευή μου δεν διαθέτει λήψη!

Αυτό μπορεί να οφείλεται στο κινητό σας τηλέφωνο ή στην κάρτα SIM. Πρώτα προσπαθήστε να μάθετε τι προκαλεί το πρόβλημα.

  • Τοποθετήστε ξανά την κάρτα SIM στη συσκευή και επανεκκινήστε την. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει σωστά το PIN και ελέγξτε αν μπορείτε τώρα να το λάβετε.
  • Δεν έχετε ακόμη λήψη; Τοποθετήστε την κάρτα SIM σε άλλο τηλέφωνο. Εάν έχετε στη συνέχεια λήψη, αυτό μπορεί να οφείλεται στο κινητό σας τηλέφωνο. Για να το αποκλείσουμε, είναι καλό να δοκιμάσετε πρώτα τα ακόλουθα πράγματα.
  1. Τοποθετήστε μια διαφορετική κάρτα SIM, όπως ένα φίλο ή μέλος της οικογένειας, στη συσκευή σας. Ελέγξτε αν έχετε δίκτυο με αυτά. Εάν όχι; Τότε οφείλεται στην κάρτα SIM ή στην κάλυψη δικτύου του παροχέα δικτύου σας.
  2. Δεν έχετε επίσης λήψη με διαφορετική κάρτα SIM; Τότε είναι πιθανώς το κινητό σας. Πρώτα προσπαθήστε να επαναφέρετε το κινητό σας . Τις περισσότερες φορές, αυτό βοηθά στην επίλυση του προβλήματος.
  3. Δεν σας βοήθησαν οι παραπάνω συμβουλές; Τότε φυσικά θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε προσωπικά για να λύσετε το πρόβλημα. Μεταβείτε στη σελίδα εγγύησης και επισκευής .

Η συσκευή μου δεν μπορεί να συνδεθεί στο Διαδίκτυο για κινητά!
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο για κινητά; Αυτό μπορεί να οφείλεται σε ορισμένες ρυθμίσεις στο κινητό σας τηλέφωνο. Μερικές φορές πρέπει να προσαρμόσετε μόνοι σας ορισμένες ρυθμίσεις APN (επικοινωνήστε με τον φορέα κινητής τηλεφωνίας σας).

Η οθόνη μου δεν αποκρίνεται!
Εάν η οθόνη του τηλεφώνου σας δεν αποκρίνεται, η λειτουργία TalkBack του τηλεφώνου σας ενδέχεται να είναι ενεργοποιημένη. Αυτό αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε πλήρως το τηλέφωνό σας. Αυτό πρέπει να απενεργοποιηθεί ξανά για κανονική χρήση.

Η οθόνη μου είναι κόκκινη!
Εάν η οθόνη της συσκευής σας φαίνεται πιο κόκκινη από το συνηθισμένο, ενδέχεται να είναι ενεργοποιημένη η νυχτερινή λειτουργία.

  • Με συσκευές Android, μπορείτε να το ελέγξετε σύροντας δύο φορές προς τα κάτω από το επάνω μέρος της οθόνης. Αυτό θα ανοίξει τις ρυθμίσεις, όπου μπορείτε να δείτε εάν η νυχτερινή λειτουργία είναι ενεργοποιημένη.
  • Με τα iPhone, μπορείτε να σύρετε προς τα πάνω από το κάτω μέρος της οθόνης. Αυτό θα ανοίξει το κέντρο ελέγχου. Πατήστε παρατεταμένα τον έλεγχο φωτεινότητας (ή πατήστε σταθερά στο 3D Touch) και δείτε εάν είναι ενεργοποιημένοι οι True Tone και Night Shift. Απενεργοποιήστε και τις δύο λειτουργίες πατώντας το κουμπί.
  • Το πρόβλημα παραμένει; Τότε μπορεί επίσης να οφείλεται στις ρυθμίσεις της οθόνης σας. Εάν έχετε τηλέφωνο με οθόνη AMOLED, Super AMOLED ή OLED, αυτό μπορεί να οφείλεται στην οθόνη. Για τις περισσότερες συσκευές, ανοίγετε τις ρυθμίσεις οθόνης πατώντας «Ρυθμίσεις» και «Οθόνη». Εκεί μπορείτε, για παράδειγμα, να ρυθμίσετε τα χρώματα της οθόνης σας με ένα ρυθμιστικό. Εάν η οθόνη είναι πολύ κόκκινη, μπορείτε να μετακινήσετε το ρυθμιστικό περισσότερο προς το μπλε.

Η συσκευή μου είναι αργή, παγώνει συχνά ή ξαφνικά έχει μειωθεί η διάρκεια ζωής της μπαταρίας!

Εάν χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας πολύ, η μνήμη θα γεμίσει αργά με εφαρμογές, αρχεία και διαδικασίες. Αυτό μπορεί να προκαλέσει την επιβράδυνση του κινητού σας τηλεφώνου, το κλείσιμο συχνότερα ή τη μικρότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

  • Διαγραφή αρχείων: Προσπαθήστε να διαγράψετε αρχεία όπως εφαρμογές, φωτογραφίες, βίντεο και μουσική από το τηλέφωνό σας. Με αυτόν τον τρόπο μειώνετε τη χρησιμοποιημένη μνήμη και αυξάνετε την ελεύθερη χωρητικότητα αποθήκευσης. Αυτό συνήθως έχει θετική επίδραση στην ταχύτητα και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
  • Επαναφορά συσκευής: Εάν θέλετε να ξεκινήσετε από την αρχή, επαναφέρετε τη συσκευή σας. Αυτό θα επαναφέρει το τηλέφωνό σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, όπως το πήρατε. Με την επαναφορά, το κινητό σας τηλέφωνο διαγράφει όλα τα δεδομένα και τις ρυθμίσεις που υπάρχουν στη συσκευή. Δημιουργήστε λοιπόν ένα αντίγραφο ασφαλείας όλων των δεδομένων που θέλετε να διατηρήσετε! Μπορείτε να επαναφέρετε το τηλέφωνό σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις μεταβαίνοντας στην επιλογή “Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας και επαναφορά” στις ρυθμίσεις. Εδώ πατάτε «Επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις». Αφού το κάνετε αυτό, το τηλέφωνο είναι άδειο και πάλι και το πρόβλημα πιθανότατα επιλύθηκε.

Call Now Button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα, συμφωνείτε για την χρήση των cookies και την τυχόν επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο