Συχνές ερωτήσεις – Απαντήσεις (FAQs)
σχετικά για το κινητό τηλέφωνο που θα αγοράσω από το OneThing.gr
Ναι, τα κινητά τηλέφωνα που πωλούνται στον ιστότοπό μας φέρουν σήμανση CE.
Είναι πολύ ενοχλητικό όταν η μνήμη της συσκευής σας είναι πλήρης. Ευτυχώς, μπορείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα με τη συσκευή σας τοποθετώντας μια κάρτα microSD. Η συσκευή σας προσφέρει χώρο για δύο κάρτες SIM ταυτόχρονα, καθώς και μια επιπλέον κάρτα microSD. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να φτάσετε και στις δύο κάρτες SIM και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη μνήμη του κινητού σας. Εάν δεν ξέρετε πού να τοποθετήσετε την κάρτα microSD, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο του κινητού σας τηλεφώνου. Εκεί μπορείτε συνήθως να διαβάσετε πώς λειτουργεί.
Με ένα τηλέφωνο διπλής SIM, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε παράλληλα δύο κάρτες SIM με διαφορετικούς αριθμούς τηλεφώνου. Ανάλογα με το μοντέλο, μπορείτε να φτάσετε και στις δύο κάρτες SIM ταυτόχρονα, ή μπορείτε να κάνετε εναλλαγή μεταξύ των καρτών SIM. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν έχετε μια επιχείρηση και έναν ιδιωτικό αριθμό, ή έναν ολλανδικό και έναν ξένο αριθμό. Διαφέρει από κινητό τηλέφωνο σε κινητό, εάν μπορείτε να ορίσετε έναν ξεχωριστό ήχο κλήσης για τον αντίστοιχο αριθμό τηλεφώνου. Η εναλλαγή μεταξύ καρτών SIM και επαφών είναι πολύ εύκολη, επομένως καλείτε πάντα από τον σωστό αριθμό. Οι επαφές ταξινομούνται συχνά με κάρτα SIM. Έτσι, καλείτε πάντα τις επαφές της επιχείρησής σας με τον αριθμό της επιχείρησής σας και τις προσωπικές σας επαφές με τον ιδιωτικό σας αριθμό. Με ένα κινητό τηλέφωνο διπλής SIM, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο μία κάρτα SIM.
Εάν θέλετε να επιστρέψετε μια συσκευή Android ή να την στείλετε για επισκευή, θα πρέπει να καταργήσετε τον λογαριασμό σας Google από τη συσκευή σας. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να διαγράψετε τον Λογαριασμό σας Google: 1. Μεταβείτε στις ρυθμίσεις σας.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή Λογαριασμοί και δείτε εάν εμφανίζονται Λογαριασμοί Google.
3. Κάντε κλικ στον Λογαριασμό Google και επιλέξτε Διαγραφή. Ο ίδιος ο λογαριασμός σας Google δεν θα διαγραφεί, θα αποσυνδεθεί μόνο από τη συσκευή σας.
Σε ορισμένα τηλέφωνα, η μπροστινή κάμερα και ο αισθητήρας προσέγγισης ενσωματώνονται στην οθόνη. Ο αισθητήρας εγγύτητας αναβοσβήνει μόλις φέρετε το κινητό σας τηλέφωνο πιο κοντά στο αυτί σας. Στη συνέχεια φαίνεται ότι έχετε ένα νεκρό εικονοστοιχείο στην οθόνη. Το λευκό εικονοστοιχείο που αναβοσβήνει δεν είναι νεκρό εικονοστοιχείο, είναι ο αισθητήρας εγγύτητας που κάνει τη δουλειά του να απενεργοποιεί την οθόνη κατά τη διάρκεια της κλήσης για να αποφύγει τυχαίες επιπλέον εντολές.
Η ζημιά στο νερό σε ηλεκτρονικές συσκευές συνήθως δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Αυτό συμβαίνει επειδή η ζημιά στο νερό είναι μία από τις ζημίες του χρήστη. Ο κατασκευαστής δεν μπορεί να το εγγυηθεί, καθώς δεν επηρεάζει τη χρήση της συσκευής. Πολλές συσκευές, όπως Smartphones, Smartwatches και Fitness trackers, διαθέτουν πιστοποιητικό αντοχής στο νερό που συνοδεύεται από κωδικό όπως. Β. IP68 ή 5ATM. Ωστόσο, η ζημιά στο νερό σε αυτές τις πιστοποιημένες αδιάβροχες συσκευές δεν καλύπτεται επίσης από την εγγύηση. Αυτό συμβαίνει επειδή η αδιάβροχη στεγανοποίηση στη συσκευή σας μπορεί να φθαρεί με κανονική χρήση. Επομένως, προσπαθήστε πάντα να αποφύγετε να βραχεί η συσκευή σας, ακόμα και αν είναι αδιάβροχη.
Ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες: Αν έχει περάσει καθαρό νερό στο εσωτερικό του τηλεφώνου Αν έχει περάσει κάποιο ειδικό υγρό στο εσωτερικό του τηλεφώνου Σε αυτήν την περίπτωση: Κρατήστε το τηλέφωνό σας όσο το δυνατόν πιο μακριά από το νερό Το τηλέφωνό σας έχει επιθεωρηθεί, ώστε να διασφαλιστεί ότι η απόδοση αντοχής στο νερό (δεν είναι αδιάβροχο) ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προτύπου IEC 60529 πριν από την αποστολή. Ωστόσο, η αντοχή στο νερό και στη σκόνη δεν είναι μόνιμες συνθήκες και η αντοχή της συσκευής ενδέχεται να μειωθεί λόγω της φυσιολογικής φθοράς της. Δεν πρέπει να τοποθετείτε σκοπίμως το τηλέφωνό σας μέσα στο νερό, π.χ. όταν κολυμπάτε ή όταν κάνετε ντους.
Αν το τηλέφωνό σας απλώς ήρθε σε επαφή με μικρή ποσότητα καθαρού νερού, αφήστε το να στεγνώσει σε ένα καλά εξαεριζόμενο περιβάλλον. Ωστόσο, αν έχει περάσει νερό βαθιά μέσα στο τηλέφωνό σας, αυτή η μέθοδος στεγνώματος δεν θα φέρει αποτελέσματα και υπάρχει κίνδυνος να προκληθεί ζημιά στα εσωτερικά εξαρτήματα μετά την ενεργοποίηση του τηλεφώνου σας. Για να μειωθεί κάθε πιθανός κίνδυνος, συνιστούμε να αποταθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών έχοντας μαζί σας το τηλέφωνο σας και την απόδειξη αγοράς του και να ζητήσετε τον πλήρη έλεγχο της συσκευής σας. Αν έχει περάσει στο τηλέφωνο ένα μείγμα υγρών, όπως θαλασσινό νερό και σούπα (ακόμα και ξερή, μπορεί να αποκτήσει και πάλι τις διαβρωτικές ιδιότητές της όταν υγρανθεί), ή μια μεγάλη ποσότητα υγρού, αποταθείτε σε κάποιο εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για βοήθεια, έχοντας μαζί σας το τηλέφωνό σας και την απόδειξη αγοράς του το συντομότερο δυνατό.
Η ζημιά από υγρά δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Το κόστος της επιδιόρθωσης εξαρτάται από τη σοβαρότητα της ζημιάς που έχει προκληθεί στο τηλέφωνό σας. Για λεπτομέρειες σχετικά με τις χρεώσεις, επικοινωνήστε με ένα εξουσιοδοτημένο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Σήμερα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη καρτών SIM σε κυκλοφορία: κανονικές, micro και nano. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μικρή για το κινητό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν προσαρμογέα SIM. Με αυτόν τον τρόπο, η κάρτα SIM θα χωρέσει ξανά στο smartphone σας. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μεγάλη, μπορείτε να την κόψετε σε μέγεθος με έναν κόπτη κάρτας SIM.
Η Google δημοσιεύει τακτικά ενημερώσεις για το λογισμικό Android. Το εάν το κινητό σας τηλέφωνο λαμβάνει ενημέρωση εξαρτάται από τον τύπο του κινητού τηλεφώνου. Δεν είναι κατάλληλη κάθε συσκευή για όλες τις ενημερώσεις. Οι κατασκευαστές θα ανακοινώσουν ακριβώς ποιες συσκευές είναι συμβατές με τη νέα ενημέρωση. Διαφέρει από χώρα σε χώρα και από συσκευή σε συσκευή όταν θα είναι διαθέσιμη μια ενημέρωση. Εάν υπάρχει διαθέσιμη ενημέρωση Android για το τηλέφωνό σας, συνήθως λαμβάνετε μια ειδοποίηση, μετά την οποία μπορείτε να εγκαταστήσετε την ενημέρωση. Θα λάβετε την ενημέρωση Over-The-Air (OTA). Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να συνδέσετε το τηλέφωνό σας στον υπολογιστή σας! Η εγκατάσταση μιας ενημέρωσης λογισμικού μπορεί να καταναλώνει πολλά δεδομένα κινητής τηλεφωνίας, επομένως συνιστάται η εγκατάσταση της ενημέρωσης μέσω σύνδεσης WiFi. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε για ενημερώσεις με μη αυτόματο τρόπο στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, το κινητό Διαδίκτυο λειτουργεί αμέσως όταν τοποθετείτε την κάρτα SIM στο smartphone σας. Εάν δεν συμβαίνει αυτό, ίσως χρειαστεί να ρυθμίσετε ένα APN χειροκίνητα (επικοινωνήστε με τον φορέα κινητής τηλεφωνίας σας). Μπορείτε να το βρείτε στις ρυθμίσεις κάτω από τα δεδομένα κινητής τηλεφωνίας.
Παρακαλούμε επιτρέψτε τα cookies πατώντας Αποδοχή στο πλαίσιο
Η σύντομη απάντηση: διαγραφή εφαρμογών, φωτογραφιών και βίντεο από το τηλέφωνό σας. Η μακρά απάντηση: ένα κινητό τηλέφωνο έχει δύο διαφορετικούς τύπους μνήμης: μνήμη Rom και μνήμη (επίσης γνωστή ως RAM). Η συνηθισμένη μνήμη αποθηκεύει αρχεία όπως φωτογραφίες και εφαρμογές. Η κύρια μνήμη αποθηκεύει προσωρινά ενεργές διαδικασίες. Η κύρια μνήμη σάς επιτρέπει να εκτελείτε εφαρμογές, για παράδειγμα. Εάν λάβετε το μήνυμα ότι η μνήμη σας είναι πλήρης, στην πραγματικότητα είναι πάντα η κανονική μνήμη δεδομένων. Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν πάρα πολλά αρχεία στο τηλέφωνό σας. Παραδείγματα μεγάλων αρχείων περιλαμβάνουν φωτογραφίες, βίντεο και εφαρμογές. Όταν ο αποθηκευτικός σας χώρος είναι πλήρης, θα πρέπει να διαγράψετε αρχεία από το τηλέφωνό σας. Μπορείτε επίσης να μεταφέρετε αρχεία όπως φωτογραφίες και βίντεο σε έναν υπολογιστή και στη συνέχεια να τα διαγράψετε από το τηλέφωνό σας, ώστε να μην τα χάσετε. Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε μια κάρτα SD στο smartphone σας εάν υπάρχει υποδοχή κάρτας SD στη συσκευή σας. Αυτό σας επιτρέπει να μετακινήσετε αρχεία από τον αποθηκευτικό σας χώρο στην κάρτα SD σας για να ελευθερώσετε επιπλέον χώρο στο τηλέφωνό σας. Εάν η μνήμη σας γεμίζει γρήγορα κάθε φορά, ίσως θελήσετε να ελέγξετε τις ρυθμίσεις της κάμερας. Όταν το HDR είναι ενεργοποιημένο, αυτό σημαίνει ότι θα αποθηκευτούν δύο αντίγραφα κάθε φωτογραφίας. Αυτό θα κάνει τη μνήμη του τηλεφώνου σας να γεμίζει πολύ πιο γρήγορα. Εάν τα απενεργοποιήσετε, θα εξοικονομήσετε πολύ χώρο! Μπορείτε επίσης να μειώσετε την ποιότητα των φωτογραφιών και των βίντεό σας, ώστε να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αποθήκευσης.
Εάν το τηλέφωνό σας δεν θα συνδεθεί σε δίκτυο 3G ή 4G, ενδέχεται να υπάρχουν διάφοροι λόγοι. Επιλογή 1: Μόνο το Simslot 1 είναι κατάλληλο για συνδέσεις 3G / 4G. Ίσως μόνο μία από τις δύο υποδοχές SIM να είναι κατάλληλη για συνδέσεις 3G ή 4G. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να επιλύσετε το πρόβλημα εισάγοντας την κάρτα SIM που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για 3G internet στην υποδοχή SIM 1. Στη συνέχεια, μπορείτε να ελέγξετε αν οι ρυθμίσεις APN είναι σωστές. Αυτές οι ρυθμίσεις διαφέρουν ανάλογα με τον πάροχο και μπορούν να προσαρμοστούν μέσω του μενού ρυθμίσεων. Επιλογή 2: Η σύνδεση χάνεται! Εάν χάσετε τη σύνδεσή σας, μπορείτε συχνά να το διορθώσετε απενεργοποιώντας την αυτόματη αναζήτηση δικτύου. Στη συνέχεια, μπορείτε να ρυθμίσετε το επιθυμητό δίκτυο χειροκίνητα μεταβαίνοντας στο “Δεδομένα κινητής τηλεφωνίας” στο μενού ρυθμίσεων και κοιτάζοντας τους χειριστές δικτύου.
Σήμερα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη καρτών SIM σε κυκλοφορία: κανονικές, micro και nano. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μικρή για το κινητό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν προσαρμογέα SIM. Με αυτόν τον τρόπο, η κάρτα SIM θα χωρέσει ξανά στο smartphone σας. Εάν η κάρτα SIM σας είναι πολύ μεγάλη, μπορείτε να την κόψετε σε μέγεθος με έναν κόπτη κάρτας SIM.
Η εσωτερική μνήμη του τηλεφώνου σας είναι περιορισμένη. Όταν αυτή η μνήμη είναι πλήρης, όχι μόνο δεν θα μπορείτε να τραβήξετε νέες φωτογραφίες ή να κατεβάσετε εφαρμογές, αλλά και η συσκευή σας θα επιβραδυνθεί. Μπορείτε να εισαγάγετε μια κάρτα micro SD στην υποδοχή κάρτας μνήμης του κινητού σας τηλεφώνου για να επεκτείνετε τη μνήμη με συγκεκριμένο αριθμό gigabyte. Η μέγιστη εξωτερική χωρητικότητα αποθήκευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είναι διαφορετική για κάθε συσκευή.
Η εγκατάσταση μιας εφαρμογής μπορεί να φέρει ιούς μαζί της. Για παράδειγμα, σκεφτείτε εφαρμογές που έχουν σχεδιαστεί για να εξαπατούν τους χρήστες του ή να κλέβουν δεδομένα. Για να αποφύγετε τη λήψη ιών, πρέπει να λάβετε τις ακόλουθες προφυλάξεις. Αρχικά, ρίξτε μια κριτική ματιά στον τίτλο της εφαρμογής και τον αριθμό των λήψεων. Όταν μια εφαρμογή έχει χιλιάδες λήψεις και καλά σχόλια, είναι πιο αξιόπιστη και διατρέχετε λιγότερο κίνδυνο. Επιπλέον, θα πρέπει να κάνετε λήψη εφαρμογών μόνο από το επίσημο Play Store. Τέλος, μπορείτε να προστατεύσετε το smartphone σας από ιούς με το πακέτο λογισμικού Avira Antivirus Security PRO.
Εάν το τηλέφωνό σας χρησιμοποιείται για λίγο, μπορεί να επιβραδυνθεί. Αυτό μπορεί να έχει διαφορετικές αιτίες. Η εκτέλεση πάρα πολλών εφαρμογών μπορεί να εξαντλήσει τη μνήμη της συσκευής σας. Είναι επίσης πιθανό η μνήμη να είναι σχεδόν πλήρης, επειδή υπάρχουν πολλά αρχεία ή εφαρμογές στο τηλέφωνό σας. Διαγράψτε μερικά αρχεία για να ελευθερώσετε χώρο και να κάνετε το τηλέφωνό σας πιο γρήγορο. Σας προτείνουμε επίσης να απενεργοποιείτε και να ενεργοποιείτε ξανά το κινητό σας τηλέφωνο σε εβδομαδιαία βάση. Αυτό θα απενεργοποιήσει τις εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο. Διαβάστε εδώ περισσότερα σχετικά με το πώς θα αποφύγετε το αργό λογισμικό στο τηλέφωνό σας.
Εάν μια συσκευή χρησιμοποιείται εντατικά, η μπαταρία εξαντλείται γρήγορα. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Κλείστε τακτικά τις ενεργές εφαρμογές και επανεκκινήστε τακτικά το τηλέφωνό σας. Αυτό θα κλείσει εφαρμογές που εκτελούνται στο παρασκήνιο και θα μειώσει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας! Επίσης, δώστε προσοχή σε ρυθμίσεις όπως GPS, NFC, Bluetooth ή / και αυτόματο συγχρονισμό. Απενεργοποιήστε αυτές τις ρυθμίσεις όταν δεν τις χρησιμοποιείτε. Η οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου είναι συχνά ο μεγαλύτερος καταναλωτής ενέργειας. Μειώνοντας τη φωτεινότητα από προεπιλογή, μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια γρήγορα και εύκολα!
Μερικές φορές η συσκευή σας δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να το λύσετε μόνοι σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να στείλετε τη συσκευή σας για επισκευή και ότι εξοικονομείτε χρόνο! Παρακάτω είναι μια λίστα με κοινά προβλήματα και τις λύσεις τους. Συνηθισμένα προβλήματα Η συσκευή μου δεν ενεργοποιείται (πια): Ανεξάρτητα από το αν το κινητό σας τηλέφωνο είναι καινούργιο ή το έχετε για λίγο, μπορεί να συμβεί ότι ξαφνικά δεν λειτουργεί πλέον. Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό. Γι ‘αυτό δοκιμάστε πρώτα τις ακόλουθες επιλογές προτού τις στείλετε για επισκευή. Η μπαταρία του κινητού μου εξαντλείται γρήγορα! Εάν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας για λίγο, η μπαταρία μπορεί να εξαντληθεί γρηγορότερα από ό, τι στην αρχή. Ακόμα κι αν έχετε μόλις αποσυσκευάσει το κινητό σας, η μπαταρία του κινητού σας μπορεί να εξαντληθεί γρηγορότερα από ό, τι περιμένατε. Η μικρή διάρκεια ζωής της μπαταρίας μπορεί να έχει πολλούς λόγους. Ακολουθούν μερικές συμβουλές: Το κινητό μου είναι αργό! Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το τηλέφωνό σας αντιδρά πιο αργά μετά από λίγο από ό, τι όταν το αγοράσατε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να κάνετε το τηλέφωνό σας λίγο πιο γρήγορο ξανά:
Η συσκευή μου δεν έχει οριστεί στα Ελληνικά! Η συσκευή σας ενδέχεται να εμφανίζει άλλη γλώσσα εκτός της Ελληνικής όταν την ενεργοποιείτε για πρώτη φορά. Με τα περισσότερα κινητά τηλέφωνα, μπορείτε να αλλάξετε τη γλώσσα ακριβώς στην αρχή. Εάν αυτό δεν συμβαίνει, μπορείτε συχνά να το λύσετε εισάγοντας την κάρτα SIM. Απενεργοποιήστε τη συσκευή, τοποθετήστε τη Ελληνική κάρτα SIM και ενεργοποιήστε ξανά τη συσκευή. Συχνά εμφανίζεται ένα μήνυμα με την επιλογή να ρυθμίσετε τη συσκευή στα Ελληνικά. Το κινητό μου έχει κλείδωμα SIM! Το OneThing.gr προσφέρει μόνο συσκευές χωρίς κλείδωμα SIM. Εάν έχετε παραγγείλει τη συσκευή σας μέσω του OneThing.gr, είναι συνεπώς πάντα χωρίς κλείδωμα SIM. Ίσως κάτι άλλο είναι λάθος με την κάρτα SIM σας. Για μια λύση, ανατρέξτε στην ακόλουθη ερώτηση, “Η συσκευή μου δεν αναγνωρίζει την κάρτα SIM μου“. Χρησιμοποιείτε μη ευρωπαϊκή κάρτα SIM; Ορισμένες συσκευές είναι εξοπλισμένες με κλείδωμα περιοχής, έτσι ώστε ένα τηλέφωνο κατασκευασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά, για παράδειγμα, να μην μπορεί να πωληθεί στην Αμερική. Στο Gomibo πουλάμε μόνο ευρωπαϊκά κινητά τηλέφωνα. Εάν χρησιμοποιείτε μη ευρωπαϊκή κάρτα SIM, το Region Lock ενδέχεται να το εμποδίσει να λειτουργήσει. Το Region Lock δεν ισχύει για πολλές συσκευές εάν καλείτε για 5 λεπτά (συνεχώς) με ευρωπαϊκή κάρτα SIM. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να προσπαθήσετε να απενεργοποιήσετε το Region Lock χρησιμοποιώντας τη Ελληνική / ευρωπαϊκή κάρτα SIM ενός φίλου, ενός φίλου ή ενός μέλους της οικογένειας και καλώντας κάποιον στο κινητό σας τηλέφωνο. Προσέξτε : Το Κλείδωμα περιοχής δεν μπορεί πάντα να απενεργοποιηθεί. Συνεπώς, συνιστούμε πάντα τη χρήση ευρωπαϊκής κάρτας SIM. Η συσκευή μου δεν αναγνωρίζει την κάρτα SIM!
Η συσκευή μου δεν διαθέτει λήψη! Αυτό μπορεί να οφείλεται στο κινητό σας τηλέφωνο ή στην κάρτα SIM. Πρώτα προσπαθήστε να μάθετε τι προκαλεί το πρόβλημα. Η συσκευή μου δεν μπορεί να συνδεθεί στο Διαδίκτυο για κινητά! Η οθόνη μου δεν αποκρίνεται! Η οθόνη μου είναι κόκκινη! Η συσκευή μου είναι αργή, παγώνει συχνά ή ξαφνικά έχει μειωθεί η διάρκεια ζωής της μπαταρίας! Εάν χρησιμοποιείτε τη συσκευή σας πολύ, η μνήμη θα γεμίσει αργά με εφαρμογές, αρχεία και διαδικασίες. Αυτό μπορεί να προκαλέσει την επιβράδυνση του κινητού σας τηλεφώνου, το κλείσιμο συχνότερα ή τη μικρότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Εάν το τηλέφωνό σας δεν σας ζητήσει κωδικό PIN μετά την εισαγωγή της κάρτας SIM, είναι πιθανό ότι η κάρτα SIM δεν θα διαβαστεί.
Δεν είστε συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο για κινητά; Αυτό μπορεί να οφείλεται σε ορισμένες ρυθμίσεις στο κινητό σας τηλέφωνο. Μερικές φορές πρέπει να προσαρμόσετε μόνοι σας ορισμένες ρυθμίσεις APN (επικοινωνήστε με τον φορέα κινητής τηλεφωνίας σας).
Εάν η οθόνη του τηλεφώνου σας δεν αποκρίνεται, η λειτουργία TalkBack του τηλεφώνου σας ενδέχεται να είναι ενεργοποιημένη. Αυτό αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε πλήρως το τηλέφωνό σας. Αυτό πρέπει να απενεργοποιηθεί ξανά για κανονική χρήση.
Εάν η οθόνη της συσκευής σας φαίνεται πιο κόκκινη από το συνηθισμένο, ενδέχεται να είναι ενεργοποιημένη η νυχτερινή λειτουργία.