Αίτημα για Αριθμό Έγκρισης Επιστροφής Προϊόντων (Α.Ε.Ε.Π)

*Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival)

Η Υπηρεσία D.O.A. (Dead On Arrival - εξαρχής ελαττωματικό προϊόν) σας παρέχεται αν το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παραλαβή του. Για να ισχύσει η υπηρεσία αυτή, θα πρέπει εντός 7 ημερολογιακών ημερών να ενημερώσετε σχετικά και να επιστραφεί το προϊόν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματός μας (Καρύστου 27 13451 Καματερό,) ώστε να ελεγχθεί από εξουσιοδοτημένο Service για τη φύση του ελαττώματος.

Αν αποδειχθεί από το επίσημο service της εκάστοτε αντιπροσωπείας, ότι το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με ίδιο ή ίδιων προδιαγραφών - δυνατοτήτων.

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ

Αντικατάσταση ΔΕΝ γίνεται σε περίπτωση αναβάθμισης λογισμικού, αντικατάστασης αποσπώμενων  μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια, κλπ) καθώς και των παρελκομένων της συσκευασίας (ακουστικά, φορτιστής, κλπ).

Στα κινητά τηλέφωνα και στα tablets, αν η βλάβη αφορά το λογισμικό (software) και όχι το υλικό (hardware), τότε γίνεται επιδιόρθωση του λογισμικού (σε κάποιες περιπτώσεις η υπηρεσία αυτή είναι χρεώσιμη) και όχι αντικατάσταση της συσκευής.

Ο χρόνος αναμονής για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει για λόγους που σχετίζονται με αργίες, καθυστέρηση της αντιπροσωπείας λόγω ελλείψεων ανταλλακτικών ή μεγάλου φόρτου εργασίας κλπ. Η διαδικασία αυτή προωθείται το συντομότερο από το κατάστημα, καθώς επιθυμούμε άμεση επίλυση- εξυπηρέτηση.

Σε διαφορετική περίπτωση για την αμεσότητα της ενημέρωσης σας για την εξέλιξη της επισκευής, μπορείτε να αποστείλετε εσείς τη συσκευή στην αντιπροσωπεία και να προσκομίσετε - αποστείλετε την επισκευασμένη συσκευή με την αναφορά επισκευής της επίσημης αντιπροσωπείας σε εμάς, ώστε να γίνει άμεση αντικατάσταση (Η συσκευή πρέπει να έχει παραδοθεί για επισκευή στην αντιπροσωπεία εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς - παραλαβής).

Call Now Button

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα, συμφωνείτε για την χρήση των cookies και την τυχόν επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο